Legyél te a Magyar Cserkészszövetség új pénzügyi munkatársa!
Milyen feladatok töltenék ki a mindennapjaidat?
- A Szövetség pénzügyi-működési folyamatainak támogatása:
- hazai és nemzetközi cserkész programok megvalósulásának követése,
- pénzügyi elszámolásokban való részvétel,
- a pénzügyi vezető munkájának segítése.
- Külföldi és hazai finanszírozású projektek teljes körű pénzügyi lebonyolítása:
- tervezés, nyomonkövetés, elszámolás,
- együttműködés a szakmai megvalósító és menedzsment csapattal.
- Működési és projekt vonalon is a feladataid közé tartozna:
- a számlák iktatása, ellenőrzése, rendszerezése,
- nyilvántartások vezetése,
- kapcsolattartás külső és belső partnerekkel,
- riportálás, adatszolgáltatás (a pénzügyi vezető és a támogatók felé).
Te vagy a tökéletes jelentkező, ha…
- magas szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel,
- minimum 3 év releváns szakmai tapasztalatod van a pénzügy területén,
- gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettséged van,
- részt vettél már külföldi vagy hazai finanszírozású projektek megvalósításában,
- munkavégzésed precíz, megbízható,
- önálló és proaktív vagy, valamint csapatban is szívesen dolgozol.
Plusz előnyt jelent, de nem elvárás, ha…
- cserkészmúlttal rendelkezel, ismered a cserkészetet,
- középfokú angol nyelvtudással rendelkezel.
Amire mindenképp számíthatsz nálunk:
- lehetőséged lesz szakmailag fejlődni,
- fiatalos, lendületes és proaktív csapat tagja lehetsz,
- segítő és támogató közösségben dolgozhatsz,
- rugalmas munkaidő,
- home office lehetőség (heti 1-2 nap).
A munkavégzés helye: a Szövetség székháza (1025 Budapest, Tömörkény u. 3/A)
Várjuk jelentkezésedet 2024. február 12-ig, a hr@mcssz.hu email címen az önéletrajzod mellékletével, valamint a fizetési igény (bruttó havi munkabér) feltüntetésével!