Legyél te a Magyar Cserkészszövetség új pénzügyi munkatársa!
Milyen feladatok töltenék ki a mindennapjaidat?
A Szövetség pénzügyi-működési folyamatainak támogatása:
hazai és nemzetközi cserkész programok megvalósulásának követése,
pénzügyi elszámolásokban való részvétel,
a pénzügyi vezető munkájának segítése.
Külföldi és hazai finanszírozású projektek teljes körű pénzügyi lebonyolítása:
tervezés, nyomonkövetés, elszámolás,
együttműködés a szakmai megvalósító és menedzsment csapattal.
Működési és projekt vonalon is a feladataid közé tartozna:
a számlák iktatása, ellenőrzése, rendszerezése,
nyilvántartások vezetése,
kapcsolattartás külső és belső partnerekkel,
riportálás, adatszolgáltatás (a pénzügyi vezető és a támogatók felé).
Te vagy a tökéletes jelentkező, ha…
magas szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel,
minimum 3 év releváns szakmai tapasztalatod van a pénzügy területén,
gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettséged van,
részt vettél már külföldi vagy hazai finanszírozású projektek megvalósításában,
munkavégzésed precíz, megbízható,
önálló és proaktív vagy, valamint csapatban is szívesen dolgozol.
Plusz előnyt jelent, de nem elvárás, ha…
cserkészmúlttal rendelkezel, ismered a cserkészetet,
középfokú angol nyelvtudással rendelkezel.
Amire mindenképp számíthatsz nálunk:
lehetőséged lesz szakmailag fejlődni,
fiatalos, lendületes és proaktív csapat tagja lehetsz,
segítő és támogató közösségben dolgozhatsz,
rugalmas munkaidő,
home office lehetőség (heti 1-2 nap).
A munkavégzés helye: a Szövetség székháza (1025 Budapest, Tömörkény u. 3/A)
Várjuk jelentkezésedet 2024. február 12-ig, a hr@mcssz.hu email címen az önéletrajzod mellékletével, valamint a fizetési igény (bruttó havi munkabér) feltüntetésével!